dijous, 15 de juliol del 2010

Deures d'estiu de 3r. Lectures

Hola santcugatencs i santcugatenques, espero que l'estiu us estigui anant molt bé.

Però, per desgràcia, també espero que l'estigueu aprofitant per continuar aprenent coses noves o per acabar d'entendre coses que us han passat o explicat darrerament.

Bé, anem per feina: l'alumnat que ha de fer els Quaderns, que vagi avançant la feina. Com ja us vaig dir, no us heu de prendre els deures com una cosa pesada i inútil, sinó que heu de pensar positivament, ja que us ajudarà a l'hora de passar el curs que ve amb una mica més de facilitat (i de felicitat!).

I pel que fa a les lectures que us vaig proposar i que és una tasca que ha de fer tothom, (aprovades, suspesos, alumnes bons i alumnes millors), la feina que haureu de realitzar i presentar al setembre és la següent:

Després de triar i llegir un (com a mínim) dels llibres proposats, cal que mentre el llegiu, aneu fent un resum de cada capítol. I quan l'hagueu acabat feu una redacció sobre el llibre comentant les coses que més o menys us han agradat (la redacció ha de tenir 3 paràgrafs com a mínim i unes 120 paraules). Podeu prendre d'exemple els comentaris que us vaig fer fer per parlar dels temes que apareixien a Frankenstein o el podeu enfocar cap a altres coses que us hagin interessat particularment.

Penseu que la persona que els corregirà, necessitarà fer-se una idea d'allò que li esteu explicant. Per tant, cal que us esforceu a fer una bona redacció.

És a dir, que, a part dels quaderns (aquells i aquelles que els han de fer), haureu de presentar:
1. el quadernet amb el resum de tots els capítols (o contes)
2. el comentari de 120 paraules




"COM MÉS M'ESFORÇO, MÉS SORT TINC I MÉS FELIÇ EM SENTO"